Zoek

maandag 20 augustus 2012

"Coolibri" By Catrice


"Coolibri" zo heet de 'nieuwe' limited edition van Catrice Cosmetics. Hij is al een tijdje uit, 
vanaf Juli al tot September 2012. De collectie bestaat uit  5 best wel fellere kleuren, 
maar vooral heel zomers. Ik zelf heb ze nog niet, maar ik wil er zeker een paar van. Ik zal
er dan ook een blog over maken. Hoe ze eruit zien op je nagels. Wil je weten hoe de lakjes heten? Klik dan op 'meer lezen'.



Dit zijn ze dan! De 5 nieuwe lakjes van Catrice. Mijn eerste indruk is heel er goed. 
De potjes zijn heel vrolijk en zeer kleurrijk. En dat past natuurlijk bij de zomer.

                                      Birds Flying High                      Abloom                        Virgin Forest
                                                                Twist Of Lemon                 Exotica


Dit zijn de nieuwe kleuren van de limited edition. Zoals je ziet zijn de potjes ook leuk versiert met bloementjes in dezelfde kleur als de nagellak in het potje. De kleuren zijn ook heel erg zomers.

De swachtes komen later! Maar je kan wel al je mening geven over welk lakje jij het positiefst bent!

Ik vind zelf de groene het mooiste, Virgin Forest.



Vervolg komt nog!


2 opmerkingen:

  1. Ik zou het fijn vinden als je in het vervolg bronvermelding bij je afbeelding zet. De eerste afbeelding heb ik namelijk zo op mijn blog gezet en het is niet de bedoeling dat alles zomaar overgenomen wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ow Sorry, ik wist niet dat die van jou was. Ik had hem namelijk gewoon op google gevonden bij afbeeldingen.

      Verwijderen