Zoek

woensdag 2 mei 2012

'NewYorkCityBallet' By O.P.I


O.P.I heeft een al een tijdje een nieuwe collectie. Het is gebaseerd op de kleuren 
van het New York Ballet! De collectie bestaat uit 6 hele zachte kleuren. 
De kleren die ze bij Ballet gebruiken zijn eigenlijk ook nooit echt 
heel hard. Ik doe zelf ook aan ballet dus weet wel een beetje wat ze dragen. 
Dit zijn de nieuwe lakjes van New York City Ballet.



Van links naar rechts:
Care To Danse?, Don't touch my Tutu, Barre my soul, My Pointe Exactly, You Callin' Me A
Lyre, Pirouette My Whistle

Ik vind de kleuren echt onwijs mooi! Vooral Care To Danse?,  My Pointe Exactly en You Callin' Me A Lyre. Toch opvallend maar ook weer heel erg soft. De lakjes zijn €13,95 per stuk. De miniset kost €17,95. 

O.P.I heeft ook nog een leuke winactie. Vul je naam en gegevens in op de site en win misschien wel 1 van de 10 minisetjes van de NewYorkCity Ballet Collectie! Deze winactie geldt helaas nog maar tot morgen (beetje laat sorry!) maar je kan het altijd nog proberen.
http://www.opi.nl/over-opi/actie-nycb.htm Hier kan je je opgeven als je wilt!
Ik zelf heb me natuurlijk ook opgegeven. Maarja de kans is natuurlijk wel klein. We hope!

Wat vinden jullie van de kleuren? Gaan jullie ze inslaan? Of vinden jullie de kleuren weer te soft?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten