Zoek

woensdag 16 mei 2012

My Stuff


Jullie hebben vast ook altijd de vraag hoe andere mensen hun nagellak spullen opruimen, en waar ze dat laten? Daarom ga ik nu een blog schrijven over hoe ik mijn spullen opberg. Sommige hebben planken een hun muur waar de lakjes opstaan en andere hebben een heleboel lades waar alles in ligt. Ik laat jullie nu weten hoe ik mijn spullen opberg.
Ik heb gelukkig nog niet zoveel dingen, anders kan ik het allemaal niet kwijt. Het begint nu al krap te worden helaas. Waar ik mijn spullen van nagel stuff allemaal bewaar is op eigenlijk 1 plek. En dat is mijn trolley!! Daar ben ik zo ontzettend blij mee. Je kan er alle kanten mee op, handig die wieltjes! Ik heb deze gekocht bij prachtnagels.nl en hij was 85,- euro. Is wel duur, maar hij is zo verschrikkelijk handig! Je hebt er allemaal aparte vakjes in, die je zelf naar je eigen maat kan maken.




Dit is dus mijn trolley. Hij was ook nog in het roze, maar dat vond ik niet zo mooi haha. Zoals je hier boven op het rechter plaatje ziet kan je de delen van elkaar af halen. Dan heb je dus 2 kleine koffers. Je krijgt er namelijk ook nog een aparte deksel bij voor op de rechter. Ik zelf heb die deksel nog in de verpakking zitten haha, ik vind het op elkaar wat mooier dan los van elkaar.


Dit is de kleine koffer van boven af. Als je hem opent krijg je (links) allemaal kleine vakjes die je open kan schuiven. Daaronder heb je dus nog een groter vak (rechts). Ik heb  er van alles in liggen. 4 potjes gel, waaronder 2 doorzichtig, 1 witte en 1 licht roze. Lijm 2 keer. Allemaal nepnagels. In het hartje zit onder andere een vijl en knippertje en alles. Handcrème ligt er nagelborstel, tipknipper, citroensap, en in het andere hoesje allemaal vijlen en striping penselen.

Dit is de onderkant van de koffer. Daarin zit een los bakje met allemaal vakjes, Die dingetjes waarmee je scheidingen maakt kunnen eruit, en die kan je op je eigen manier weer erin zetten. Zo kan je je eigen grootte van het vakje bepalen. Heel handig! Hier heb ik al mn lakjes in en stickers en nog wat meer dingentjes. Onder het bakje heb ik mijn uv lamp. Die gebruik ik voor gelnagels, daar ben ik af en toe mee bezig. Gewoon om zelf te oefenen :-)! En verder heb ik daar nog allemaal boekjes liggen met de gebruiksaanwijzingen van alles. 






Dit zijn de vakjes apart. In de 2 langwerpige vakjes heb ik mijn nagellak samen met nog een klein vakje. In de andere vakjes zitten stickers, stempel en schraper en de dingentjes voor om je teen haha.

Nou weten jullie hoe ik mijn spullen opberg. Maar hoe bergen jullie je nagellakjes op? En hoeveel hebben jullie er? Laat een berichtje achter als je het wilt delen met ons!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten